1 LUTEGO UPŁYWA TERMIN NA ZŁOŻENIE WNIOSKU O DODATEK ENERGETYCZNY |
![]() |
![]() |
![]() |
Tylko
do 1 lutego 2023 r. ogrzewający dom, lub mieszkanie energią
elektryczną, mogą złożyć wniosek o wypłatę dodatku elektrycznego. Jest
on wypłacany przez wójta, burmistrza albo prezydenta miasta właściwego
ze względu na miejsce zamieszkania wnioskodawcy, jako jednorazowe
świadczenie w wysokości 1000 zł. Natomiast w przypadku rocznego zużycia
energii elektrycznej powyżej 5000 kilowatogodzin, zostanie on
podwyższony do 1500 zł. Wnioski złożone po tym terminie pozostaną bez rozpatrzenia.
Gmina na wypłatę środków finansowych ma czas do 31 marca 2023 r. Zgodnie z rozporządzeniem do wniosku dołącza się rozliczenie z przedsiębiorstwem energetycznym potwierdzające zużycie energii elektrycznej w 2021 r. przekraczające 5 MWh. Gdzie należy składać wnioski? Mieszkańcy gminy Świdnica wypełniony formularz wniosku mogą złożyć na 2 sposoby.
W wersji papierowej: · złożyć w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej przy ul. Głowackiego 4, 58-100 Świdnica pok. nr 110, parter., w godzinach pracy Urzędu: poniedziałek, środa, czwartek 7.30-15.30, wtorek 7.30-17.00, piątek 7.30-14.00. Informacja tel. 74 852 30 67 wew. 110 · przesłać korespondencyjnie na adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Głowackiego 4, 58-100 Świdnica.
Elektronicznie: Przed wysłaniem Wniosku należy go podpisać: a) podpisem kwalifikowanym WAŻNA INFORMACJA! Wnioski przesłane za pośrednictwem korespondencji e-mail nie będą rozpatrywane. Podstawa prawna: Wzór wniosku do pobrania
Wniosek o dodatek elektryczny.pdf
|